يكشنبه 17 آذر 1398 Sunday 8 December 2019 10 ربیع‌الثانی 1441

اين قالب توافق‌نامه سطح خدمات (SLA) به منزله قراردادی فیمابین سازمان A در نقش ارائه‌دهنده خدمات‌ الکترونیکی از یک سو و سازمان B در نقش دریافت‌کننده خدمات الکترونیکی از سوی دیگر، ارائه می‌شود. این توافق‌نامه بر تکالیف و مسئولیت‌های هر دو رکن، عملکرد و کیفیت موردانتظار از خدمات ارائه شده و در نهایت، جرایم درنظر گرفته شده در صورت تخطی از کیفیت موردانتظار تمرکز دارد.

دانلود سند راهنمای تنظیم توافقنامه بین ارائه دهنده و دریافت کننده خدمات الکترونیکی

Back to top